Hvorfor serviceavtale?
Kort fortalt: en serviceavtale forlenger levetiden, reduserer uforutsette utgifter, ivaretar sikkerheten og gir et mer driftssikkert produkt.
Trenger du hjelp? Her kan du registrere en serviceforespørsel.
Tilstandsrapport – så vet du det
Du mottar en tilstandsrapport hver gang vi tar service. Her får du full oversikt over statusen til ditt anlegg.
I rapporten ser du også våre anbefalinger på hva vi mener bør utbedres nå, eller moderniseres på sikt.
Helsekort for ditt anlegg
Alle servicer blir dokumentert og arkivert på deg som kunde i vårt system. Over tid er dette med på å generere et «helsekort» for ditt anlegg.
🕓
Tidsnok service
Du får besøk av en servicetekniker minst èn gang pr. år. Her blir det gjort service, driftssjekk og utbytting av komponenter som vi vet slites ut over tid.
🧰
Gunstigere priser
Er det behov for å bytte deler får du 10% rabatt på delene. Du får i tillegg 10% rabatt på vår timespris ved betalbare reparasjoner.
🌱
Grønn tilnærming
Ved å la et anlegg leve så lenge som mulig, og ved å unngå unødvendig kjøring, utsetter vi planeten vår for mindre ressurser.
Hva koster det?
Prisen varierer ut i fra hvilken produkttype du har.
Ta kontakt, så sender vi deg et uforpliktet tilbud.
Ønsker tilbud om serviceavtale
Kontaktpersoner
Serviceavtale er en viktig komponent for et driftssikkert anlegg. Det lønner seg å ha serviceavtale med oss.