Kort fortalt: en serviceavtale forlenger levetiden, reduserer uforutsette utgifter, ivaretar sikkerheten og gir et mer driftssikkert produkt.

Trenger du hjelp? Her kan du registrere en serviceforespørsel.

Tilstandsrapport – så vet du det

Du mottar en tilstandsrapport hver gang vi tar service. Her får du full oversikt over statusen til ditt anlegg.

I rapporten ser du også våre anbefalinger på hva vi mener bør utbedres nå, eller moderniseres på sikt.

Helsekort for ditt anlegg

Alle servicer blir dokumentert og arkivert på deg som kunde i vårt system. Over tid er dette med på å generere et «helsekort» for ditt anlegg.

🕓

Tidsnok service

Du får besøk av en servicetekniker minst èn gang pr. år. Her blir det gjort service, driftssjekk og utbytting av komponenter som vi vet slites ut over tid.

🧰

Gunstigere priser

Er det behov for å bytte deler får du 10% rabatt på delene. Du får i tillegg 10% rabatt på vår timespris ved betalbare reparasjoner.

🌱

Grønn tilnærming

Ved å la et anlegg leve så lenge som mulig, og ved å unngå unødvendig kjøring, utsetter vi planeten vår for mindre ressurser.

Hva koster det?

Prisen varierer ut i fra hvilken produkttype du har.
Ta kontakt, så sender vi deg et uforpliktet tilbud.

Ønsker tilbud om serviceavtale

Kontaktpersoner

Serviceavtale er en viktig komponent for et driftssikkert anlegg. Det lønner seg å ha serviceavtale med oss.

Peter B. Tobiassen

Avdelingsleder – automatikk / elektro

Kom til oss i 2019, etter 12 år i Skanska som HMS rådgiver. Ansvarlig i planlegging og utførelse av jobber innen automatisk sikring, med koordinering ut mot montører samt teknisk leder. Peter er naturlig nok også HMS-ansvarlig i Foraas.

Torgeir Hovde

Produktansvarlig / teknisk sjef

Torgeir har vært ansatt siden 2001 og besitter en unik kompetanse innen automatisering av fysisk sikring. Bistår elektromontører og håndterer henvendelser fra kunder.

Per-Albert Refseth

Serviceleder og elektromontør

Per Albert har vært ansatt siden 2006 med lang fartstid innen automatisering av porter, bommer og annet. Har overordnet ansvar for planlegging og utførelse av service ute hos kunder med serviceavtaler. Per Albert er også tillitsvalgt.